tisdag 24 september 2013

Facebook Headquarters

Igår messa Sofia mig och undrade om jag ville följa med på en guidad tur på Facebook Headquarters eftersom hon hade en plats över. Självklart så ville jag det!

HUR COOLT ÄR INTE DET HÄR?! 


Sofia med sin goddy bag

Facebook HQ är inte bara en byggnad med kontor eller så utan det är en HEL LITEN STAD typ. Det fanns restauranger, barer, butiker..

 .. och till och med en arcade!

Så fick jag en affisch som någon på FB gjort i deras workshop, en t-shirt, gilla-magnet, läppsyl och en pin!

Just nu känner jag mest att jobba på Facebook HQ måste vara det bästa jobbet någonsin. De hade till och med en vending machine med elektronik?! Tydligen gick vi förbi Mark Zuckerberg också, fast det visste vi inte förrän efteråt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar