söndag 24 november 2013

Livet flyter på som vanligt här i Burlingame. Jag tar hand om barn lite då och då, men hänger mest med Sofia och Linnéa. 

några saker som hänt/händer
- jag har tagit amerikanskt körkort
- har anmält mig till college
- barnen har börjat kalla mig 'best au pair ever' och säger att de älskar mig!
- i veckan är det thanksgiving och jag ska få fira det uppe i Sacramento med Sandra och hennes familj
- det är också Hanukkah i veckan och det blir lite kulturkrock där, barnen åker dock till New York för att fira det
- var med i en flashmob/improvisationsgrej bah sådär spontant. Var nog bland det konstigaste och roligaste jag någonsin gjort
- NU ÄR DET BARA TVÅ VECKOR TILL MICKAN KOMMER HIT och
- 27 dagar tills vi åker till NYC!!

2 kommentarer:

  1. TAGGATAGGATAGGATAGGGGAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Bloggas det inte för lite just nu?

    SvaraRadera