tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR


Mitt nyår firas i Miami, Florida. 

I söndags åkte jag och Mickan till Newark för att båda ta var sitt flyg till olika delar av världen - Mickan hem till Sverige och jag till Miami för att hälsa på pappa. Det var så konstigt att säga hej då till henne nu när vi har spenderat tre veckor konstant tillsammans bara för att inte träffa henne på nio månader, minst. 

För övrigt har jag gått och blivit kär i NYC och vill definitivt bo där någon gång i mitt liv (om ändå det inte var så jävla svårt att flytta till USA). Det finns så mycket att göra, människorna är så härliga (vi träffade endast en born-and-raised new yorker. De flesta började någon annanstans, vilket är ganska coolt) och hela stämningen, känslan av staden är underbar. 

Så det vara allt från mig, tillsvidare får ni se fram emot två eller tre till inlägg från NYC (varav ett är från en av de bästa dagarna i mitt liv) och jag kommer fortsätta njuta av sommarvärme och semester. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar