måndag 6 januari 2014

Det sista från NYC

Den näst sista dagen i New York City börjades med brunch på restaurangen MUD i Eastvillage. Jättemysigt ställe med god mat. Mickan åt bananpannkakor med varm choklad och juice och jag tog french toast med mandlar och te. Man kunde välja champagne som dryck istället för det vi tog (till samma pris), men vi var inte riktigt så äventyrliga denna morgon.

Sen gav vi oss ut i New York utan riktigt mål eller avsikt. Mysigt var det, hann med Chinatown, Little Italy och East Village och säkert något med som jag glömt. 

Och så var vår resa till NYC slut, Mickan tog sitt flyg hem till Sverige och jag mitt till Miami. Här jag har varit i nästan en vecka men nu är jag på väg hem till San Francisco och vardag. 

Några inlägg från Miami kommer inom en snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar