torsdag 19 juni 2014

Clear Lake


Här är några bilder från Clear Lake där YSC har events för skandinaver (och honorary Scandinavians, tyskar och alla andra som vill komma). Det var första för säsongen och vi lyckades alla få ledigt för att åka dit. Mycket häng i solen, lite alkohol, rockandes av rockringar, mysiga människor och mycket annat kul - MEN inget bad för det blev algblomning dagen vi kom dit. Otur säger jag. 

Jag är väldigt glad över att jag äntligen fick åka upp till Clear Lake (för jag var nämligen tvungen att jobba förra gången tjejerna stack upp dit). Särskilt när detta även blev det allra sista vi på riktigt gjorde tillsammans. För inte långt efter det for Sofia hem till Sverige och jag iväg till Maryland. 

Jag ska ha ett USB med Sofias systemkamerabilder någonstans, men det har tyvärr försvunnit under flytten. Detta får duga tillsvidare, så hoppas vi att vi hittar det inom en snar framtid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar