tisdag 17 juni 2014

Update

Det här med att blogga har väl gått sådär på sistone, men här kommer en liten uppdatering om vad som försiggår i mitt liv just nu. 

Min familj i Kalifornien var tvungna att flytta till ett mindre hus och hade då inte längre plats för mig, inte för att de någonsin behövt en au pair på riktigt men det betydde i alla fall att jag skulle byta familj. Så efter en hel del intervjuer med potentiella värdfamiljer så hamnade jag till slut på östkusten, i en liten stad som heter Brookeville i Maryland. Min nuvarande värdfamilj har tre barn, två tjejer på 11 och 12 och en kille på 8. Alla i familjen är urtrevliga och jag trivs väldigt bra här. 

I framtiden kan ni se fram emot några blogginlägg från tiden då jag fortfarande bodde i Kalifornien, som jag förhoppningsvis lyckas blogga inom en snar framtid, i veckan om ni har tur. 

1 kommentar: