måndag 15 september 2014

San Francisco

Det här var sådär alla bilder jag tog när jag var i San Francisco med tjejerna (backstory: de åkte till SF för att hälsa på mig men när de kom dit hade jag flyttat till Maryland med en annan familj. jag åkte alltså och hälsade på dem när de hälsade på mig). 

Det var helt fantastiskt att träffa dem igen efter sådär ett år. Vi hängde i Haight-Ashbury, vandrade omkring i Golden Gate Park och Botanical Garden, Castro, var med om San Franciscos värsta jordbävning på 25 år (så konstig känsla ska jag säga dig), gick till en bar som tydligen var worlds/earths/US best bar några gånger (Smuggler's Cove), gjorde vår medborliga plikt och röstade till riksdagsvalet osv. Egentligen så gjorde vi nog inte så mycket, jag var bara glad att få hänga med dem igen. 

Eftersom jag nu är galet efter i bloggandet kan jag säga att sedan detta hände (22-26 augusti) har Elin åkt hem till Sverige för att fortsätta sitt plugg, Agnes och Olivia har rest genom sådär nio stater och nu är de och hälsar på mig i New York där jag nuförtiden bosatt mig och valet gick åt helvete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar