måndag 28 april 2014

Seattle del 2

Så efter en tripp upp till Kanada åkte jag tillbaka till Seattle med färjan och väl framme på hostellet träffade jag en kille som också resten ensam. Han hade hört att det fanns en staty av Lenin i Seattle så vi begav oss ut för att hitta den. På vägen stötte vi på ett troll under en bro. 

Och efter en kort promenad.. 

.. hittade vi honom till slut.

Extremt random om du frågar mig, men där står han. 

Nästa dag stack jag iväg till the EMP museum, ett väldigt coolt museum om populärkultur. Det fanns en utsällning om Nirvana.

"If anyone has a problem with his dick we can replace it. We can take out the pool floor & just make it blue water"

Museet är jättehäftigt så om ni får en chans att åka dit så är det verkligen något jag rekommenderar. 

Jag hade lite kul med en fotogrej där man gjorde spelkort av sig själv. Woman Warrior och Fool är jag här. 

Och sen träffade jag Majas kompis Hope som bor i Seattle. Hon var alldeles fantastisk. Vi åt lunch och glass innan jag åkte iväg till flygplatsen för att ta mig hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar