måndag 13 oktober 2014

Finbesök i New York

oliviaalm: 
"Det är en tung stämning på valvakan i New York. Ingen är riktigt glad. Mitt rosa hjärta blöder. Men efter att ha spenderat senaste månaden i USA och sett kapitailsmens klyftor i vitögat känns det i alla fall fint att om tio dagar få komma hem till ett Sverige i regeringsskifte för solidaritet och kärlek. Nu fortsätter kampen. #HejDåReinfeldt #val2014" 

oliviaalm: 
"Är för övrgit reunited med Maja igen och väljer restaurang efter tak." 

"So no one told you life was gonna be this way" 

 

 oliviaalm: 
"Äntligen tillbaka på en av mina favoritplatser efter 7 år - Times Square! Så bra dag med även nya musikalen Cinderella, häng i Williamsburg och ett besök på Central Perk. Vill bo i New York! 

agnesbergman:
 "Idag vann jag (som aldrig vinner någonting) två biljetter till The Book of Mormon??!?!!?!"

Så kom mina två finaste äntligen tillbaka till mig. Efter vi alla lämnat San Francisco i augusti reste de omkring i USA (som ni kan läsa på Olivias blogg) för att avsluta sin resa i New York. Det var tio underbara dagar innan de stack iväg till Sverige igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar